Eesti Olümpiakomitee (EOK) sõlmis uueks olümpiatsükliks 2021-2024 sponsorlepingud kaheksa ettevõttega: PAF, JCDecaux, Nike, Olympic Casino, Sportland, SYNLAB, Toyota Baltic ja FORUS. Lepingute koguväärtus ulatub 2,7 miljoni euroni.
Eesti Olümpiakomitee president Urmas Sõõrumaa rõhutas koostöö ja ühiste eesmärkide tähtsust. „Kõik hea algab meist endist ning igaühel on tähtis roll suurte asjade ülesehitamisel ja hoidmisel. Tänan südamest sponsoreid, kes on EOK-d toetanud juba aastaid ning jäänud ka rasketel aegadel nii rahaliselt kui oma tegevustega sporti toetama. Sponsorlusega tekib vahetu andja-saaja suhe, mida mäletatab terve põlvkond. Koos anname panuse tipp- ja noortespordi arendamisesse, et Eesti lipp lehviks ka edaspidi olulistel spordivõistlustel kõrgelt, ning liikumisharrastuse arendamisesse, et Eesti inimesed elaksid kauem tervemalt ja õnnelikumalt,“ ütles Sõõrumaa.
Sponsorlepingute kogumaht on 2,7 miljonit eurot, mis suunatakse tippspordi, noortespordi ja liikumisharrastuse edendamisesse. 2021-2024 koostööperioodi mahuvad kahed suveolümpiamängud (Tokyo 2020 sel suvel, Pariis 2024) ning Peking 2022 taliolümpiamängud, lisaks noorte taliolümpiamängud (Gangwon 2024), Euroopa Mängud (Krakow 2023) ning mitmed Euroopa noorte olümpiafestivalid.
EOK partnerina jätkab ka kindlustusfirma ERGO, kes annab välja noorsportlaste stipendiume. EOK koondiste piletipartneriks on Estravel.